"אתגרי התקופה": כ-400 רבני הציונות הדתית בשבת גיבוש בצפון

אבי יעקב No Comments on "אתגרי התקופה": כ-400 רבני הציונות הדתית בשבת גיבוש בצפון

מאות רבנים מהציונות הדתית בראשות רבה של צפת הרב שמואל אליהו התקבצו לשבת התאחדות מיוחדת שאורגנה ע"י "איגוד רבני הקהילות" ו"מברכים עם הרב" המסייעים לרבנים צעירים המתמודדים באומץ מול אתגרי התקופה | סיכום שבת

צילום: הרב דניאל מדר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ- 400 רבנים השתתפו בשבת האחרונה בשבת עיון והשתלמות במלון כינר בצפון. איגוד רבני הקהילות מיסודו של הרב שמואל אליהו, אירח את הרבנים הצעירים ונשותיהן, לשבת מרוממת של דיונים, הרצאות, ומעגלי שיח בשלל נושאים שמעסיקים את הרב והרבנית הצעירים מול הקהילה. 

אל השבת הזאת הוזמנו גדולי רבני הציונות הדתית, וגם יונתן פולארד. שריתק את הנוכחים בסיפור חייו. "זאת אחת השבתות הנפלאות ביותר שחוויתי בחיים, היא הייתה עוצמתית ומשמעותית. האחדות שהופגנה כאן הייתה מעל למצופה, רק חבל שאסתר אשתי לא נמצאת כאן" אמר בכאב.

לאורך השבת קיימו הרבנים ישיבות ודיונים בסוגיות שעומדות על הפרק, ושמעו את גדולי הרבנים במגזר: הרב זלמן מלמד, הרב דב ליאור, הרב צפניה דרורי, הרב אריה שטרן, הרב דוד תורג'מן והרב יהושע שפירא.

הרב שמואל אליהו שיזם ומוביל את האיגוד הביע סיפוק רב במוצאי השבת ואמר: "עוצמות ואנרגיות של רבנים שהולכים בדרך השם ומצליחים לקרב בקהילות שלהם עשרות ומאות יהודים לדרך השם, אם נמשיך באותו קצב, המשיח יגיע לכאן מהר" אמר הרב אליהו.

במוצאי השבת התכנסו הרבנים לתמונה אחת: צילם: הרב דניאל מדר.

 



0 תגובות